Microsoft Access

Danas je teško zamisliti posao u kojem znanje izrade i korištenja baza podataka nije prednost. S nama ćeš brzo i lako postati majstor za organizaciju i upravljanje podacima.

Kreni individualno

Prilagodi nastavu svojim potrebama i brže postigni željeni cilj! Rezerviraj probni sat po povoljnoj cijeni i ako budeš zadovoljan, zajedno ćemo kreirati individualnu nastavu za tebe.

Rezerviraj probni sat

Individualna nastava

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati i kroz individualnu nastavu. Prilagodi nastavu svojim potrebama i mnogo brže postigni željeni cilj!

Prednosti individualne nastave su:

  • Brže usvajanje gradiva (u 50% satnice predviđene za grupnu nastavu moguće je prijeći predviđeno gradivo)
  • Nema ograničenja u broju sati i brzini napredovanja
  • Potpuna usklađenost sadržaja predavanja s tvojim ciljevima
  • Maksimalna fleksibilnost termina
  • Mogućnost otkazivanja dogovorenog termina zbog izvanrednih obveza (do 24 sata ranije bez naknade)
  • Mogućnost odabira povoljnijeg plaćanja u paketima od 10, 20, 30 ili više školskih sati

Kreirajmo zajedno edukaciju prilagođenu tvojim potrebama

Kreni online

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati online za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma. Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja.

Trajanje

 

10 školkih sati

MS ACCESS

Cilj je seminara osposobiti polaznika za razumijevanje izrade i korištenja baze podataka, od kreiranja tablica, relacija između njih s referencijalnim integritetom, izrade upita za dobivanje podataka na temelju nekog kriterija, izrade obrasca za unos, ažuriranje i brisanje podataka te izvještaja spremnih za ispis podataka iz baze.

Program seminara

  • Uvod: Upoznavanje s osnovnim obilježjima rada relacijskih baza –Opis programa Access – Početak rada s programom Access – Rad na sučelju prozora baze – Opis objekata baze
  • Tablice: Opis tablice – Rad s pogledima na tablici – Kretanje, pretraživanje, izmjena podataka u pogledu podataka (Datasheet View) – Rad na tablici u pogledu dizajna (Design View) – Objašnjenje osnovnih tipova podataka u polju – Kreiranje novog polja – Izmjena svojstva polja – Kreiranje relacija (veza) između tablica – Referencijalni integritet – Logička podjela tablica – Vrste relacija između tablica – Korištenje automatizacije kod ažuriranja i brisanja
  • Upiti: Opis upita – Rad s pogledima na upitu – Kreiranje upita – Kreiranje upita korištenjem logičkih operatora – Kreiranje složenih upita – Rad s dinamičkim upitom – Korištenje alata Expression Builder – Korištenje funkcija u upitu
  • Obrasci: Opis obrasca – Rad s pogledima na obrascu - Kretanje, pretraživanje, izmjena podataka u pogledu obrasca (Form View) – Kreiranje obrasca na osnovi jedne ili više tablica – Kreiranje različitih tipova obrasca (Columnar, Tabular, Justify)
  • Rad s podobrascima: Izmjena izgleda, dodavanje i brisanje polja i naljepnice, grafičko oblikovanje obrasca (Design View) – Kreiranje složenih polja
  • Izvještaji: Opis izvještaja – Rad s pogledima na izvještaju – Kreiranje izvještaja - Kreiranje izvještaja na osnovi jedne ili više tablica – Kreiranje različitih tipova izvještaja – Izmjena izgleda, dodavanje i brisanje polja i naljepnice, grafičko oblikovanje obrasca (Design View) – Kretanje i pretraživanje u pogledu obrasca (Report View) – Grupiranje i sortiranje podataka u izvještaju – Umetanje funkcija u polja

Trajanje

  • 10 školskih sati

Predznanje

  • Osnove PC računala i Windows XP ili odgovarajuće znanje

Nastavni materijal

  • Priručnik za polaznike: "Microsoft Access - baze podataka", grupa autora

Microsoft Access - napredno korištenje

Polaznici će naučiti dodavati i mijenjati zapise klikom na gumb, ubacivati u bazu već postojeće tablice iz drugih aplikacija, zaštititi bazu od neovlaštenog pregledavanja ili mijenjanja…

Program seminara

  • Održavanje baze Prevođenje prethodnih verzija u novu verziju (Converting): Prevođenje cijele i djela baze – Sažimanje (Compacting) – Popravak oštećene baze (Repairing) – Analize objekata – Optimizacija baze – Dokumentiranje baze
  • Rad u radnoj grupi Kreiranje sigurnosti na razini korisnika: Kreiranje administratorskog, korisničkog i grupnog računa – Dodjela dozvola – Kreiranje sistemske datoteke – Dodjela identifikacijskog broja, osobnog i grupnog – Pridruživanje postojećoj radnoj grupi – Obnavljanje oštećene ili izgubljene sistemske datoteke
  • Dozvole: Vrste dozvola – Dodjela i oduzimanje dozvola za bazu i objekte – Dodjela predodređenih dozvola objektima baze – Zaštita baze lozinkom – Šifriranje i dešifriranje baze
  • Makro: kreiranje jednostavnog makroprograma – Makrogrupa – Grupiranje po kategorijama – Provjera rada makroprograma – Pridruživanje makronaredbi – Izvođenje uz uvjet – Događaji za pokretanje makronaredbi
  • VBA Rad s modulima: Moduli klasa – Standardni moduli – Varijable i dodjela imena varijablama – Deklaracija varijable – Implicitno i eksplicitno deklariranje – Dohvat varijable i procedure – Kreiranje i rad s petljama – Korištenje naredbi i metoda
  • Objekti: Recordset objekti i njihova primjena – OpenRecordset metoda – Granice seta podataka

Trajanje

  • 10 školskih sati 

Predznanje

  • Microsoft Access - baze podataka ili odgovarajuće znanje

Nastavni materijal

  • Priručnik za polaznike: "Microsoft Access - napredno korištenje", grupa autora

Opći uvjeti korištenja

Otkazivanje Termina Edukacije:

    • Otkazivanje dogovorenog termina edukacije mora se najaviti minimalno 24 sata prije dogovorenog termina.
    • U suprotnom, termin se smatra iskorištenim.

Online Edukacija:

    • Edukacija se izvodi u realnom vremenu uživo s predavačem putem aplikacija za online nastavu (Zoom, Teams, Skype, Google Meet).
    • Zaposlenik ili predavač tvrtke Edulab d.o.o. dužan je klijentu pravovremeno poslati link za dogovoreni termin edukacije.
    • Klijent je dužan prisustvovati nastavi u dogovoreno vrijeme. U protivnom, primjenjuju se ranije navedeni uvjeti.
    • Klijent je dužan imati inastaliran program za rad (npr. MS OFFICE, AUTOCAD, Revit i sl)

Certifikat i nastavni materijali:

  • U okviru naše brige za okoliš, certifikate i nastavne materijale šaljemo isključivo u digitalnom obliku. Ovim postupkom smanjujemo korištenje papira i doprinosimo očuvanju prirode