Google Ads (AdWords) – Odakle i zašto uopće krenuti?

18. 2. 2019.

Google Ads

Google trenutno procesuira oko 400,000 upita po sekundi, a Google Ads online je oglašivačka platforma putem koje svoje usluge možete postaviti na vrh rezultata koje korisnik dobiva nakon tih pretraživanja. Svi bi htjeli biti na pravom mjestu u pravo vrijeme kad su u pitanju potrebe potencijalnih korisnika, a Google Ads nudi put upravo do toga.

Oglašavanje putem Google Adsa trenutno je najefektivniji put do novih korisnika i razvoja poslovanja, a dostupan je svima - od poduzetnika početnika do velikih kompanija.

Bilo da vodite frizerski salon, webshop zdrave hrane ili pak pišete osobni blog o kućnim ljubimcima, vaša usluga može biti odgovor na pitanje koje korisnik postavlja Googleu i to baš u trenutku kad mu je pomoć potrebna. 

Google Ads funkcionira na principu ključnih riječi i lokacijskog ciljanja publike što znači da prije izrade oglasa zamislite što bi vaš idealan korisnik pitao Google i gdje se on trenutno nalazi.

Ako prodajete himalajsku sol po akcijskoj cijeni, pomoću Google Adsa vaš webshop može biti prvi odgovor koji će korisnik dobiti kad upiše „himalajska sol akcija“ u Google. U takvim trenucima želite biti jedan od prvih odgovora jer većina potencijalnih kupaca obraća pozornost samo na nekoliko rezultata na vrhu.

Ako je vaš oglas zainteresirao našeg guglača, on će kliknuti na njega što ga odvodi recimo na vaš webshop ili službenu stranicu gdje mu možete pružiti dodatne informacije i zadržati njegovu pažnju.

Najveća prednost oglašavanja putem Google Adsa jest u tome što će vam biti naplaćeno tek kad je na oglas uistinu kliknuto dok je samo korištenje platforme zapravo besplatno.

Osim toga, rezultati dobiveni oglašavanjem na ovakav način vrlo su precizni jer su svi segmenti kampanje mjerljivi – gdje su se prikazivali oglasi, koliko puta, koliko je puta na njih kliknuto… Nema uzaludnog curenja budžeta, obratite se točno onima koje želite privući i pratite njihove reakcije u svakom trenutku.

analitika

Što je potrebno za početak korištenja Google Adsa?

Prije nego što možete početi koristiti Google Ads za razvoj svog poslovanja, potrebno je kreirati Google Ads račun. Sam postupak vrlo je brz i jednostavan, a traje samo nekoliko minuta.

Račun se može kreirati s postojećim Google računom ili možete izraditi jedan posebno samo za Google Ads. Zatim će biti potrebno specificirati neke detalje poput vaše lokacije i vremenske zone te informacije oko naplate računa koji će vam Google izdavati za oglašavanje.

Nakon toga već možete krenuti u izradu prve konkretne kampanje. Temelj na kojem ćete graditi svoju prvu kampanju su ključne riječi odnosno fraze koje će vaš ciljani korisnik upisati u Google. U ovom trenutku birate ključne riječi za koje ste se voljni natjecati u aukcijskom nadmetanju sa svojom konkurencijom koja bi također htjela da njihovi oglasi budu na vrhu rezultata pretraživanja.

Zato dobro razmislite za koje ključne riječi se vrijedi boriti, a ako vam ponestane ideja, u samom koraku izrade reklame Google nudi opciju da istraži slične ključne riječi onima koje ste već odabrali uz brojku pretraživanja.

Ako svoj oglas želite prikazivati samo na određenoj lokaciji ili publici određenih interesa, i to možete odabrati tijekom izrade kampanje. Na kraju samo još ostaje napisati zanimljiv i privlačan tekst koji će potaknuti publiku na klikanje i vaš prvi oglas je spreman za objavu na najvećem online pretraživaču informacija.

Ako znate tko je vaša ciljana publika i želite ih privući na konkretan, precizan i mjerljiv način, oglašavanje putem Google Adsa bi mogao biti pravi izbor za vas. Oglašavanje na ovakav način zahtjeva ozbiljno ulaganje u istraživanje i pronalaženje idealne pozicije, no otkrivanje prave kombinacije može donijeti zavidne rezultate čak i uz minimalan budžet.