4. 5. 2020.
Za vas smo pripremili 6 savjeta kako uspješno provesti marketinšku kampanju na društvenim mrežama.
Puno tvrtki marketing na društvenim mrežama provodi krivo. Čuju kako drugi govore da je bitno biti prisutan na društvenim mrežama, ali prisutnost na društvenim mrežama nije uvijek točno opisana. Marketing na društvenim mrežama trebao bi biti učinkovit i pristupačan, a ako se pravilno izvodi, može pomoći u 'podizanju' poduzeća svih veličina, velikih i malih.Baš kao i kod tradicionalnih kanala kao što su televizijske reklame, radio spotovi i tiskani oglasi, vaši će rezultati u najboljem slučaju biti minimalni ako svoju poruku emitirate pogrešnoj publici, zato smo za vas pripremili 6 savjeta kako uspješno provesti marketinšku kampanju na društvenim mrežama.
Na internetu je dostupno mnoštvo savjeta vezanih za upravljanje društvenim mrežama i provođenjem marketinga, od besplatnog sadržaja na web stranicama do plaćenih tečajeva koje možete upisati i položiti prema vlastitim potrebama i mogućnostima. Nije komplicirano, samo trebate odvojiti vrijeme i educirati se.Charles Gumbley, direktor Flower Telecoma, objašnjava: „Važno je odvojiti vrijeme kako biste naučili kako funkcionira marketing na društvenim mrežama, specifično za vaš posao. Iako su osnove slične na sve strane, različite će tvrtke morati malo izmijeniti svoje strategije kako bi privukle pažnju svoje ciljne publike. U početku konzumirajte što više sadržaja i besplatnih resursa. Odatle se možete usredotočiti na svoje specifične ciljeve."
„Jedini način na koji ćete znati što žele vaši kupci je slušanje onoga što imaju reći. Važno je da platforme društvenih mreža koristite kao proširenje usluge kupcima. Više će kupaca objavljivati svoje mišljenje na društvenim mrežama nego putem e-pošte ili preko telefona ", kaže Ryan Koechel, potpredsjednik marketinga za ABODO (prodaja i najam stanova).
"Kad slušate svoju publiku, otvarate vrata i drugim mogućnostima. Na primjer, kada moja marketinška agencija influencera planira strategiju kampanje za neki brend, često vršimo reviziju njihovih sljedbenika na društvenim mrežama kako bi identificirali ključne influencere. Naučite slušati svoju publiku - može vam pružiti vrijedne informacije."
Postoji pametna automatizacija, a tu je i neželjena, neučinkovita automatizacija kada je u pitanju marketing na društvenim mrežama. Ne želite čitav dan izbacivati promotivne ponude - to je brz način da izgubite sve svoje sljedbenike. Koristite društvene mreže kao način komuniciranja sa svojom publikom i pružite im vrijedne informacije. Kad to učinite, stvarate sretne (potencijalne) kupce koji podržavaju i poštuju vaš brend."Ako imate zaposlenika na društvenim mrežama koji radi puno radno vrijeme, pobrinite se da budu dosljedni i istisnite sadržaj na sve svoje profile. Postoji nekoliko softvera za automatizaciju, poput Hootsuite-a, koji nude besplatan plan koji može uvelike povećati vašu učinkovitost. Ako unaprijed zakažete svoje objave, to vam daje više vremena da se posvetite odgovaranju na upite i poruke i druženju sa svojim pratiteljima.", savjetuje Daniel Moravec iz StreetSaw-a (prodaja skutera).
"Jedna je stvar napuniti feed svog profila objavama, ali druga je stvar aktivno se baviti svojom publikom i pretvoriti ih u zadovoljne kupce. Vidim da mnogi vlasnici malih poduzeća objavljuju postove nekoliko puta dnevno, misleći kako rade ispravno kad je riječ o marketingu na društvenim medijima. Ne možete samo objaviti i krenuti dalje. Ako to učinite, propuštate odlične prilike za druženje sa svojom publikom i mogućnost da ih usmjerite na kupnju.“, objašnjava Roy Surdej iz Peaches Boutique-a (prodaja haljina).Angažiranje pratitelja omogućuje vam otkrivanje problema ili problema s kojima se susreću i ostali kupci. Tada možete biti proaktivni i rješavati te probleme brzo prije nego što prerastu u požare koje je teško ugasiti. Ako su vaše komunikacijske linije uvijek otvorene, otkriti ćete problematične situacije prije nego što izmaknu kontroli.
Gotovo je nemoguće - i gotovo uvijek neučinkovito - biti aktivan na svakoj pojedinoj platformi društvenih mreža. Uvijek se predlaže da novi brendovi započnu s dva ili tri profila mreža za koje su sigurni da je na njima aktivna njihova ciljna publika. Svladajte za početak to, a zatim proširite svoj društveni domet kako posao raste i više napora možete dodijeliti dodatnim društvenim platformama.Jasper Hillaud, upravni partner tvrtke elf925 (prodaja nakita) naglašava važnost usredotočenja na platforme društvenih medija koji nadopunjuju vaš brend, objašnjavajući: „Iako Pinterest marketing možda nije učinkovit za neke tvrtke, to je ono na što ulažemo puno energije jer vidimo da djeluje iz prve ruke. Samo zato što to ne bi bio preferirani kanal društvenih medija za odvjetničku tvrtku, to ne znači da ga treba zanemariti. Važno je odabrati gdje usmjeriti svoje napore na društvenim mrežama na temelju onoga što funkcionira za vašu korisnike."
"Nikada nećete pokrenuti uspješnu marketinšku kampanju na društvenim mrežama ako ne mjerite svoje rezultate. Važno je postaviti jasne ciljeve s referentnim vrijednostima koja će vam omogućiti da odredite isplaćuje li se vaš napor i ulaganje. Podaci koje prikupite i analizirate mogu se upotrijebiti za izmjene u kampanji. Morate biti spremni neprestano optimizirati i testirati svoje napore ako želite razviti doista uspješnu kampanju “, objašnjava Eric Ritter, osnivač i izvršni direktor Digital Neighbor-a (marketinška agencija).
Nije važno radite li s dnevnim proračunom za društvene medije od 10 dolara ili 100 000 dolara. Cilj je isti - staviti svoju poruku pred odgovarajuću publiku i pokrenuti angažman. Da biste to učinili, morate sve pratiti i izmjeriti.